adressen

POSTADRES:                                                                       INFO OVER BEGELEIDINGEN

Teugse Klootschieters Vereniging                                           ANDRE MARSMAN
p.a.  Troelstralaan 17                                                            mobiel 06-14284189
7391 LK  TWELLO                                                               mail; andremarsman1944@gmail.com

CLUBGEBOUW:

"De Bunker"
De Zanden 94
7395 PB   TEUGE

Bankrekening: NL76.RABO.011.10.49.040

Inschrijving KvK: 102518

BESTUUR

tel: 0570651884
mobiel:0614284189                                                                                                                                                                                                                                                     E-mail: andremarsman1944@gmail.com

SECRETARIS:

Ben mentink                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    E-mail: info@teugseklootschietersvereniging.nl

LID

Tel; 055-3668177

INKOOP:
(zie bestuur)

BEGELEIDINGEN:                                                                                                                                                                                                                               Andre Marsman                                                                                                                                                                                                                                (zie bestuur)

ONDERHOUDSCOMMISSIE VERENIGINGSGEBOUW

Walter Kwak