Darten

Dartcompetitie

Een maal per maand wordt er op zaterdagavond gedart bij TKV. Er wordt gespeeld in poules voor dames en heren. Via een vastgesteld schema wordt er iedere avond een spannende finale gespeeld. Via een bepaalde puntentelling wordt er een totaalstand opgemaakt over 8 wedstrijden, de slechtste 3 resultaten vallen af en hieruit komt de kampioen naar voren. Voor het nieuwe seizoen zal er een andere puntentelling gelden, deze zal voor aanvang uitgedeeld worden.

In december wordt het nu al fameuze koppeldartkampioenschap van TKV gespeeld. Bij de 4e editie in 2006 waren er maar liefst 42 koppels aanwezig die streden om de felbegeerde wisselbekers.

Op de woensdagavond kan er gedart worden in ons clubgebouw. We starten om 20.15 uur en iedereen kan geheel vrijblijvend enige wedstrijdjes gooien op een van onze 10 wedstrijdborden.

De 4 TKV Dartteams die in de competitie spelen, spelen op de woensdagavond hun thuiswedstrijden, aanvang 20.00 uur  Info over deze teams onder menu TKV Dartteam. Wedstrijdprogramma, uitslagen en wedstrijdverslagen kun je hier vinden.

Wilt u meer informatie over het darten, neem dan contact op met;

Bart Krosse
Tel; 0571-273852   E.Mail: bart-ingrid@hetnet.nl